Jelenleg egy marketing és design studiót vezetek, melyben az AI alapú megoldásokkal is segítjük ügyfeleink sikerét. Közel 20 évet dolgoztam már grafikusként és számos hatásos és gyönyörű kreatívokkal futó reklámkampányban vehettem részt. Dolgoztam reklámügynökségnek, ahol többek közt hotellánc, illetve fesztiválok arculatának és kiadványainak tervezése szerepelt a feladatok közt. A grafikai, illetve a kommunikáció és médiaszakértő tudásomat ötvözve menedzseltem reklám- és médiakampányokat és részt vettem új cég márkaépítésében is, mely mára Zrt-vé vált. Felnőttoktatóként oktattam az Adobe grafikai szoftvereit.
A grafikusnak rá kell hangolódnia az adott témakörre és az igazán jó alkalmazott grafika nem lehet öncélú, mert a reklámozandó tárgy vagy szolgáltatás elsődleges célját kell képileg megvalósítania és üzenetét átadnia.
Legyen az egy weboldal vagy egy hirdetés, a rajta szereplő grafika vagy képi elem legfontosabb feladata, hogy be kell vonzania a tekinteteket, hogy majd a következő lépésben a szöveges tartalmakat is elolvassák, ezáltal a látogatóból komolyabb érdeklődőt varázsolva.
Hiszem, hogy megfelelő tudással és egy alapszintű kreativitással már sokkal szebb és ügyfélszempontból is értékesebb kreatív anyagokat hozhatunk létre, melyek a környezetünkre is pozitív hatást gyakorolhatnak.