Hargittai Eleonóra

Hargittai Eleonóra szabadúszó copywriter, több mint 20 éve készít marketingszövegeket és tartalmakat a legkülönfélébb iparágakat képviselő cégek számára. 

Karrierjét egy digitális kommunikációval foglalkozó ügynökség szövegírójaként kezdte, majd seniorként és lead creative-ként folytatta ugyanott. Olyan nagyvállalatok szövegein edződhetett, mint a Coca-Cola, a Telekom, a Nestlé vagy a P&G. 

2016-ban váltott a kis- és középvállalati marketing világára. Kezdetben ügynökségek kötelékében tevékenykedett, 2022-től szabadúszó szövegíróként dolgozik. Kozmetikumgyártótól a fogorvosi rendelőn át a B2B szervezetig sokféle vállalkozást segített már értékesítési szövegekkel és tartalmakkal. 

Az empatikus, célcsoportra hangolt szövegírás mellett az edukáció is szívügye. 

Az elmúlt években számos szakmai cikket publikált marketingről és szövegírásról, konferencia-workshopokat tartott, vezetett megvalósítói programot, facilitált marketing tematikájú mastermind-csoportot és készített a témában podcastot is.

Pályája során a hazai reklám- és marketingszakma szinte valamennyi szegletét bejárta. 

Bár magyar nyelv és irodalom szakon végezett az ELTE-n, szövegírói rutinját nemcsak ennek, hanem a reklám, a marketing, a fogyasztók és a termékek iránti olthatatlan kíváncsiságának is köszönheti. Hiszen a copywriting valójában erről szól.

Engedj a kíváncsiságnak te is, bővítsd tudásodat szövegírói ismeretekkel!