Kezdés: 2023. október 3-tól (becsatlakozás)
Előző, befejeződött képzés indulása: 2023. október 3-tól (befejeződött)
keddenként 17:30-19:00
8 hetes képzés
Miről szól a képzés?
A marketing automatizálás egy egyszerű hírlevél előre beállított időpontban történő, azaz időzített kiküldésével kezdődik.
Utána jönnek az előre megkomponált és időzített kampányok, a különböző időpontban feliratkozók számára automatikusan kiküldésre kerülő email sorozatok, majd az automatizált megrendelési rendszerek automatikus számlázással és bankkártya elfogadással, árajánlatkérő és -küldő rendszerek, tesztek, kvízek és kalkulátorok, havidíjas tagsági rendszerek, próbatagságok, „upsell”-ek, „bump”-ok és „downsell”-ek, azonnal értékesítő „funnel”-ek, majd az ezek tetszőleges kombinációjából összeállított érdeklődőszerző, értékesítő és ügyfélkiszolgáló rendszerek.
Mindezek alkalmazása drasztikusan növelheti bármely B2B vagy B2C vállalat értékesítési eredményeit, javítja az ügyfélélményt, és nagyon sok emberi erőforrást takaríthat meg.
A fentiekben való jártasság aranyat ér, mert sok cégnél nincs lehetőség a marketing menedzser mellett egy „mark-tech menedzser” alkalmazására, vagy külső ügynökség igénybevételére. De még ha van is ezek igénybe vételére lehetőség, egy marketing menedzser, aki gyorsan összekattintgatja a fent felsoroltak bármelyikét, százezreket, de inkább milliókat, és ami sokszor még fontosabb, több hetes átfutási időket spórol meg munkaadójának.
Egy marketing ötlet annyit ér, amennyire azt képesek kivitelezni. Márpedig ha minden ötlet tesztelése sok hetes átfutással indul, akkor az embernek egy idő után már ötletelni sincs kedve.
Ezzel szemben ha kéznél van az összekattintgatás készsége, bármely ötletből könnyedén lehet tesztelhető verziót készíteni, és akár órák alatt piaci validációt szerezni, hogy érdemes-e továbbgondolni.
A Marketing automatizálás SalesAutopilot szoftverrel képzésen az alapoktól indulva, mégis nagyon gyakorlatiasan, gyors sikereken keresztül felépítjük a hallgatók számára azt a tudást és gyakorlatot, ami elegendő lesz az eredményes marketing automatizálás útján való elinduláshoz.
A tréning tematikája
A marketing automatizálás/email automatizálás lehetőségei? / Hogyan néz ki egy “Marketing Automatizálási Playbook” / Kurzus bemutatása / Gyakorlat: Első emailed kiküldése // Legközelebbre javasolt: Alap SalesAutopilot építőkockák átnézése (12 perc videó)
A SalesAutopilot alap építőkockáinak áttekintése / Gyakorlati példák / Közös kísérletezés // Haladóknak átnézhető legközelebbre: műveletek, landing
Hírlevélküldés a gyakorlatban / saját sablonod felépítése, használata / email célbajuttatás, spam mappa elkerülése // Haladóknak átnézhető legközelebbre: email célbajuttatás technikai feltételeinek átnézése
Lead-capture, azaz Érdeklődő gyűjtés, azaz adatbázis építés, azaz lead-magnet rendszer összeállítása / Sima és kettős opt-in rendszerek // Haladóknak átnézhető legközelebbre: webinar funnel
Lead-nurture, azaz érdeklődő follow-up, azaz relatív email sorozat feliratkozás után / elágazások, szegmentálás // Haladóknak átnézhető legközelebbre: Központi listás rendszer használata, avagy mit kezdesz, ha több (sok) lead-magneted van?
Email kampányolás / szegmentálás / megszemélyesítés / személyre szabás // Haladóknak átnézhető legközelebbre: landing page-ek használata / személyre szabott landing / határidős landing
Megrendelési rendszerek készítése azaz rendelések gyűjtése webshop nélkül / utalásos fizetés / rendeléskori emailek / fizetéskori visszaigazolás // Haladóknak átnézhető legközelebbre: bankkártyás fizetés
Belső munkafolyamatok szegmensekkel + űrlapokkal / munkatársi és vezetői dashboard
Trénerek:

Csepregi Balázs
20+ év online marketing tapasztalattal, és 100-nál több megtartott tréninggel a hátam mögött abban fogok neked segíteni, hogy minél könnyebben és egyszerűbben megragadd a marketing automatizálás főbb koncepcióit, és nagyon gyorsan gyakorlatot szerezz a hírlevél küldés és a marketing automatizálás mindennapi feladataiban. Első online vállalkozásomat egy USA beli élmény inspirálta

Horváthné Adamcsek Edit
Edit a SalesAutopilot talán legszínesebb egyénisége, mind a szoftver, mind a cég egyik legmélyebb ismerője, egyben vezetőségi tagja. Eredetileg alkalmazott matematikus, mely tudását már időjárási modellek fejlesztésében is kamatoztatta. Hobbiból nemzetközi fitness prezenter és edző. Hatodik éve a SalesAutopilot munkatársa. Először tech-support munkatársként, majd a teljes ügyfélszolgálati- és tech-support csapat

Pál Zsombor
Már sok éve SalesAutopilot felhasználó, korábbi munkahelyein marketing menedzserként számos sikeres marketing automatizálási rendszer felépítését vezette. Ezen munkái során szerette meg a SalesAutopilotot mind szoftvert, és egyben mint céget is. Ezen időszakban fogalmazódott meg fontos célja, hogy nem csak használni akarja a szoftvert, de ebben a csapatban akar dolgozni is.