Képzési adatok
CRM automatizálás Salesforce-szal 8 hetes képzés (becsatlakozás)
óraszám: 12 óra
kezdés: 2025. február 20.
vége: 2025. április 9.
ütemezés: heti 1 alkalom, csütörtökönként, 17:00-18:30
1. alkalom: 2025.02.20 2. alkalom: 2025.02.26 (kivételesen szerdán) 3. alkalom: 2025.03.06 4. alkalom: 2025.03.13 5. alkalom: 2025.03.20 6. alkalom: 2025.03.27 7. alkalom: 2025.04.03 8. alkalom: 2025.04.09 (kivételesen szerdán)
Miről szól a képzés?
A Salesforce a világ egyik vezető ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) platformja, számos iparágban és vállalkozásnál használják ezt az ügyfélinterakciók kezelésére és az üzleti folyamatok optimalizálására.
A Salesforce angol nyelű szoftver, angol szakszavakkal oktatjuk, mert így fogod használni is.
A Salesforce alapozó képzés arra fókuszál, hogy a hallgatók megismerjék a Salesforce rendszer alapjait és lehetőséget biztosítson arra, hogy elsajátítsák azokat az ismereteket és készségeket, amelyek szükségesek egy Salesforce Administartor Certification megszerzéséhez, mely nemzetközileg elismert.
Az Administrator Role a Salesforce világában kulcsfontosságú, hiszen az adminok felelősek a rendszer testreszabásáért annak érdekében, hogy megfeleljen a vállalat igényeinek és folyamatainak.
Ebben a képzésben főként a Salesforce saját e-learning oldalának segítségével fogunk haladni a tudás megszerzésében különböző modulok, gyakorlati feladatok teljesítésével.
Ezek a modulok átfogó betekintést nyújtanak a Salesforce alapfogalmakba, beleértve a felhasználók és biztonsági beállítások kezelését, adatmodellezést, jelentéseket és munkafolyamatokat.
A képzés végére a célunk az, hogy a résztvevők megismerjék a módját, hogyan szerezhetik meg a szükséges tudást ahhoz, hogy magabiztosan mozogjanak a Salesforce felületén, beállításaiban. Mindez lehetőséget biztosít arra, hogy sikeresen teljesíthessék a vizsgát, mellyel nemzetközileg elismert tanúsítványt szereznek és melynek megléte „belépőt” jelent a Salesforce munkaerőpiacra.
Személy szerint a Salesforce megismerésének köszönhetem, hogy hosszú évek után újra motivációt szereztem a tanulásra, ami azóta csak egyre nagyobb tudásvágyat ébresztett bennem, nem beszélve arról, hogy a munkaerőpiacon az értékem egy az egyben megduplázódott.
A képzés tematikája
1. Bevezetés
Salesforce bemutatása
Salesforce e-learning oldalának bemutatása, kezdő lépések
Salesforce alapok, kezdő feladatok
2. Főbb beállítások
Lightning felület bemutatása
Felhasználói, szervezeti beállítások
3. Adatokkezelése, adatmodellezés
Objektumok bemutatása
Kapcsolatok
Mezők, képletek
4. Sales Cloud
Accountok és Contactok
Leadek, Opportunityk
Termékek, Ajánlatok és szerződések
Sales folyamat
5. Service Cloud
Service console
Support esetek
Eszkalációk
6. Riportolás
Riportok, kezdőoldal
Riportok sales és marketing üzeltágon
7. Automatizálás
Flow-k bemutatása
Flow alapok
8. Certification megszerzéséhez fontos tudnivalók
Ingyenes és fizetős gyakorló tesztsorok, vizsgafelkészítő anyagok
Vizsgára jelentkezés menete, ingyenes felkészítő online webinárok
Potenciális karrierutak
Salesforce közösség Magyarországon
Tréner

Puskás Dóra
Puskás Dóra vagyok, jelenleg Salesforce Business Analyst-ként dolgozom egy multinacionális cégnél, közel 7 éves tapasztalatom van Salesforce-szal. Amikor megismerkedtem a rendszerrel, értékesítőként dolgoztam egy olyan cégnél, ahol szoftveres megoldásokat és kapcsolódó szolgáltatásokat értékesítettem és egyszerű felhasználóként az üzleteim adminisztrálására használtam a Salesforce-t. Nem sokkal később már system administrator-ként bújtam a