ITIL 4 – Ismerkedés a Szolgáltatásmenedzsmenttel

Visszajelzésed fontos számunkra! Kérünk, hogy adj visszajelzést csillagokkal és/vagy szövegesen is!

Képzési adatok

ITIL 4 – Ismerkedés a Szolgáltatásmenedzsmenttel tréning

óraszám: 8 óra

időpont: 2025. február 20.

9:00-17:00

Miről szól a tréning?

Mi az ITIL 4?

Az ITIL 4 az IT Infrastructure Library legújabb verziója, amely az informatikai szolgáltatásmenedzsment világszerte elismert keretrendszere. Az ITIL 4 holisztikus és gyakorlati megközelítést kínál az ügyfelek és az érdekelt felek számára az IT-alapú szolgáltatásokon keresztül történő értékteremtéshez. Az ITIL 4 lefedi az informatikai szolgáltatásmenedzsment kulcsfogalmait, elveit, gyakorlatait és szerepét a digitális korban.

Schmidt Alex, hivatalos ITIL trénerként több mint ezer résztvevőt segített hozzá az ITIL 4 Foundation vizsga letételéhez. Ennek köszönhetően hamar felismerte, hogy valójában mennyire száraznak tűnhet ez a tematika első rálátásra. Azonban jobban megértve a keretrendszer mondanivalóját, egy igazan izgalmas, modern szolgáltatásmenedzsment hozzáállást ismerhetünk meg az ITIL 4-gyel.

A tréninget megspékeli valós életbeli példákkal, játékokkal és egy adag humorral. 🙂

Tematika

  1. Alapelvek és definíciók
    1. Szolgáltatás definíciója, szolgáltatások jellemzői
    2. Szolgáltatással kapcsolatos szerepkörök, felelősségek
    3. Értékteremtés
    4. Eredmény, költségek, kockázatok
    5. Szolgáltatáskínálat
    6. Szolgáltatási tevékenységek, együttműködés
  2. Dimenziók
    1. Szervezetek és emberek, információ és technológia, partnerek és beszállítók, értékláncok és folyamatok es a külső tényezők (PESTLE modell)
  3. Szolgáltatási értékrendszer
  4. Irányelvek
    1. “Fókuszban az érték”, “Használjuk fel, amit lehet”, “Fokozatos haladás visszajelzésekkel”, “Együttműködés és törekvés az átláthatóságra”, “Mindenre kiterjedő megközelítés”, “Egyszerűség, gyakorlatiasság”, “Optimalizálás és automatizálás”
  5. Szolgáltatási értéklánc
  6. Legfontosabb praktikák
  7. További praktikák

Tréner

Schmidt Alex

Schmidt Alex, német IT Service Management-rajongó, több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik, amelyet svájci és magyarországi multinacionális vállalatoknál szerzett. Fő szenvedélye a tudása megosztása az emberekkel, főként élvezetes tanfolyamok vagy egyéni coaching formájában. Amikor lehetősége nyílik arra, hogy segítsen az embereknek megérteni az IT Service Management modern módjait, akkor érzi

Tovább olvasom »

A tréninghez tartozó mellékletek (pdf)

A tréning felvétel​e

A tréning felvételt a tréning napját követő munkanaptól éred el, 10 napig.

Füredi Sándor

Szuper előadás! Mindenkinek ajánlom!

2025.03.21

Füredi Sándor

Szuper előadás! Mindenkinek ajánlom!

2025.03.21

Pogácsás Rozália

2025.03.04

Márkus Mónika

2025.03.02

Kiss Tibor

2025.03.02

Németh Ede

2025.02.27

Nagyné Dienes Mária

2025.02.26

Fazekas Róbert

2025.02.21

Peszeki Zsóka

Csináltam már 2023-ban többnapos ITIL 4 Foundation tréninget, szóval ez most nekem refreshment tréning volt, tökéletesen követhető, fenntartotta Alex az érdeklődésem. Gondolom az idő rövidsége miatt nem fér bele, de én lehet, hogy raknék bele rövid (max 10-15perces) kiscsoportos pl vmilyen konkrét problémamegoldó feladatokat, talán segítene azoknak, akik soha nem találkoztak még az ITIL-lel.

2025.02.20

Nagy Kristóf

2025.01.16

Szabo Szabolcs

2024.09.18

Éva Cseke

2024.09.16

Bán Gabriella

2024.09.16

Szeydl Rita

2024.09.13

Madarasi Zoltán

A képzéséhez teljesen zéró tudással kapcsolódtam a témakörben. Tökéletes megközelítés az alapok megszerzéséhez. Jó volt lelkes szakértőtől tanulni. Köszönöm Alex!

2024.09.13

Szakácsné Szűcs Erika

2024.09.12

Takács Imre

2024.09.11

Bierbauer Rita Anikó

Nagyon tartalmas, hasznos képzés volt, tele fontos tudnivalóval, amit Alex könnyen emészthetővé varázsolt. Külön köszönet a segítőkészségéért!

2024.09.11

Tóth-Gayer Andrea

2024.05.14

Papp Tibor

2024.05.13

Gácsfalviné Horváth Noémi

2024.05.13

Balogh István

Alex, KÖSZÖNÖM! Megint tanultam sok hasznos dolgot de nemcsak ITIL4-et :-) Ez a stílus, szenvedély, nem is tudom jó szóval kifejezni, talán energiaszint, ahogyan átadod a tudásodat, ez valami szenzációs! Látszik, hogy élvezed amit csinálsz, szeretettel beszélsz a munkádról és az is, hogy profi vagy benne. Ez megerősít, hogy így is lehet! Örülök, hogy Te a helyeden vagy és nem kell karrierváltásról gondolkodnod! Nekem még van dolgom itt, nyitottnak tartom magam, de mutattál egy újabb, másfajta hozzáállást. A tananyag is profi, de sűrű és még emészteni kell, remélem sikerül a tanúsítvány is, nem lesz egyszerű szerintem. Még1X, köszönjük!

2024.05.13

Feind Gabriella

Alex irtózatosan jó előadó, színes-szagos az egész anyag. Nagyon látszik/hallatszik, hogy érti és szereti is a témát, amit szerencsére közérthetően is ad elő.

2024.05.12

Péntek Zoltán

Nagyon élvezhető az előadás! Jó példákat hoz be, ami könnyebbé teszi a megértést. Abszolút ajánlott anyag, aki IT-val vagy ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokkal foglalkozik!

2024.05.12

Seres Krisztina

2024.05.12

Orbán Réka

Nagyon tetszett a tréning, nem-IT területen is hasznos. Köszönöm!

2024.05.11

Kasza Éva Andrea

Nagyon jó, alaposan kidolgozott anyag és előadás volt, köszönöm szépen!

2024.05.10

Berta Mercedesz

Reszletes, nagyon jol elöadott kepzes, rengeteg gyakorlati peldaval. Köszönöm.

2024.05.10

Bagdány Béla Tamás

2024.05.09

Kiss Sandor Daniel

Nagyon jól, és alaposan kidolgozott anyag, tulajdonképpen a 3 napos ITIL foundation lett itt belepréselve 1 napba. Bár pár éve korábban tanultam, de az előadáson való részvetel után még felvételéről is meg kellett hallgatnom, hogy le tudjon üllepedni, valamint, hogy igazán meg bírjam érteni.

2024.05.08

Szurdi Tamás

Szokatlan, hogy egy előadó olyan magas szellemi energiaszinten adja át a tudását, mint Alex tette ezt a tréningen. Az egész oktatáson végigvonuló hihetetlenül jó hangulat miatt sokkal könnyebb volt figyelni és elsajátítani a tudásanyagot, mint sok egyéb esetben. Sok új ismeretet szereztem. Köszönöm.

2024.05.07

Jász Istvánné

Sajnos megint csak felvételtől volt lehetőségem e képzésen részt venni. Ezt most végtelenül sajnálom, mert személyesen is elmondtam volna Alexnek, hogy több irányítási rendszer (pl. ISO 9001-es) kapcsán vettem már részt képzéseken (nem itt a klubban), de ez fenomenális volt😊 Alexnek és Andráséknak is köszönet! Mit is kaptam: ismét egy jó oktatótól, hasznos ismereteket, egy viszonylag "száraz" témában, profi előadással. Külön köszönet Alexnek az átadott kívzjátékért, ami a tesztkérdések előtt jól jött felkészítésként. (Ezt másoknak is tudom ajánlani, aki még a tesztet nem töltötte ki.) A teszt kapcsán még csak annyit, hogy bár elsőre 10 pontot értem el, de azért némely kérdés (többválaszos) megválaszolása okozott némi fejtörést. 😊

2024.05.06

Siska Zsolt

Vártam az értékeléssel(5ös) addig, míg - kérésemre is - felkerült az ígért PPT is. Nagyon jó hangulatú, szakmailag maximális anyag volt, kiváló időzítéssel belerakva az 1 napos szűk időkeretbe. Kicsit lelombozó, hogy egy HR-álló vizsga negyedmillióba kerül, bár első keresésre kaptam egy félmilliós ajánlatot is. :) De ha úgy tekintem, hogy ilyen értékű tudás (alapját) kaptuk meg itt, akkor örülhetünk. A hazai szolgáltató szektorra mindenképpen ráférne, ha standard és agilis alapokon működnének...és mi dolgoznánk náluk, versenyképes bérezéssel...

2024.05.03

Barkóczi János

Kb 30 éves operációs és service management vezetői tapasztalattal a hátam mögött mondom, hogy Alex minden szempontból nagyon penge volt. A tartalom, az előadásmód, a karakter és az átadni tervezett anyag, stb.

2024.05.03