A videós oktatóanyag hossza: 1 óra 55 perc
Miről szól a videós oktatóanyag?
A Google Analytics a világ legelterjedtebb analitika eszköze, amivel weboldalakat és mobil applikációkat tudunk mérni. A GA4 alapozó oktatóanyagban bemutatjuk a Google analitika megoldásának legújabb változatát és a digitális analitika alapjait.
A fiók létrehozása mellett megismertetünk az alapvető mutatószámokkal és azok jelentésével. Bemutatjuk a legfontosabb riportokat és a rendszer fő funkcióit. Bevezetünk a Google Tag Manager alapjaiba, amely szoftver nélkül ma már nem lehet hatékonyan kezelni a marketing és statisztikai célú eszközök címkéit, illetve ez az ingyenes megoldás kiemelt szerepet kap abban is, ha szeretnél megfelelni a jelenkor adatvédelmi követelményeinek (GDPR, Consent Mode).
Az oktatóanyagban elmagyarázzuk a Google Analytics esemény (event) alapú működésének logikáját és a key eventek használatára is kitérünk. A sztenderd és a felfedezési jelentések használata mellett az adminisztrációs felület fő funkcióit és a legfontosabb fiókbeállításokat is megmutatjuk az oktatóanyagban, hogy a lehető legtöbb adatot és az elérhető legnagyobb pontosság mellett tudj mérni.
Az oktatóanyag végén pedig két egyszerű példán keresztül megmutatjuk, hogy hogyan érdemes meghatározni a számodra fontos mérési pontokat egy webshop illetve egy lead gyűjtő oldal esetében.
Tarts velünk, induljunk el együtt a digitális analitika új korszakának felfedezésében!
Mentor

Bay Áron
Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több, mint 3 milliárd Ft PPC költést menedzselt és 400-nál több digitális analitika projekten dolgozott az elmúlt években többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, és a Biggeorge Property kampányaiban, illetve analitika projektjeiben.

FONTOS!
Az oktatóanyag leckéit csak egymás után tudod feldolgozni. Ha megnézted a leckét a Megtanultam gombra kattintva léphetsz tovább.