Képzési adatok
Hogyan adjunk el írásban? tréning
óraszám: 7 óra
időpont: 2024. november 8.
9:00-16:00
Miről szól a tréning?
“Hogyan adjunk el írásban?” Ez az értékesítési szövegírás lényege egyetlen kérdésben.
A válasz összetett, de az alapok felvillantására akár egyetlen tréningen is vállalkozhatunk. Ezen a 100%-ban gyakorlatias élő tréningen megismerheted azokat az alapelveket, nézőpontokat, technikákat és formulákat, amelyek a meggyőző szövegek mögött állnak.
Az élő tréning témakörei:
- Mitől lesz meggyőző egy marketingszöveg? Mitől függ, hogy kiváltja-e a kívánt hatást? Min múlik a szövegen felül, hogy egy kampány, egy termékbevezetés sikeres lesz-e? Mi az, ami már a szövegen múlik?
- Milyen érzelmekre hatnak a meggyőző értékesítési szövegek? Melyek a legfontosabbak? Hogyan tudjuk ezeket felismerni és jól kifejezni a szövegekben?
- Milyen hatások befolyásolják leginkább az embereket a vásárlási döntéseik során?
Melyeket érdemes ezek közül egy szövegírónak is jól ismernie?
- A legnépszerűbb szövegírói technikák és formulák. Melyek ezek, és honnan tudjuk, hogy működnek? Miért nem lehet csak ezekre hagyatkozni?
Tréner

Hargittai Eleonóra
Hargittai Eleonóra szabadúszó copywriter, több mint 20 éve készít marketingszövegeket és tartalmakat a legkülönfélébb iparágakat képviselő cégek számára. Karrierjét egy digitális kommunikációval foglalkozó ügynökség szövegírójaként kezdte, majd seniorként és lead creative-ként folytatta ugyanott. Olyan nagyvállalatok szövegein edződhetett, mint a Coca-Cola, a Telekom, a Nestlé vagy a P&G. 2016-ban váltott a