Bay Áron

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több, mint 3 milliárd Ft PPC költést menedzselt és 400-nál több digitális analitika projekten dolgozott az elmúlt években többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, és a Biggeorge Property kampányaiban, illetve analitika projektjeiben.

 

Rendszeres előadója a marketing szakmai konferenciáknak, az MMSZ Marketing Summit konferenciáján és a Digital Masters képzési programjában előadóként és vizsgáztatóként is részt vett az elmúlt években. A Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. 

 

2020-ban két üzlettárssal megalapította az Exact Match ügynökséget, ahol PPC kampányok tervezésével és menedzsmentjével, digitális analitikával, tanácsadással és ezeknek a területeknek a tantermi illetve online oktatásával is foglalkoznak. 

 

2015-ben megalapította a PPC Pro szakmai közösséget 2016-ban pedig elindította a PPC Pro meetupot. A Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője. Ezek mellett a DIMSZ Keresőmarketing tagozatát 2019 óta vezeti.