Schmidt Alex

Schmidt Alex, német IT Service Management-rajongó, több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik, amelyet svájci és magyarországi multinacionális vállalatoknál szerzett. Fő szenvedélye a tudása megosztása az emberekkel, főként élvezetes tanfolyamok vagy egyéni coaching formájában. Amikor lehetősége nyílik arra, hogy segítsen az embereknek megérteni az IT Service Management modern módjait, akkor érzi magát a legboldogabbnak a szakmai szerepében.

Tapasztalatai kiegészítéseként számos hivatalos tanúsítványt szerzett, köztük az ITIL 4 Foundation és Managing Professional, az ITIL v3 Foundation és az összes életciklus-modul, valamint a SAFe Program Consultant címet.

Az IT Service Management mellett az agilis gondolkodásmód nagy híve. Folyamatosan támogatja a szervezeti korlátok lebontását és az ügyfelek igényeinek kielégítésében való egységes fellépést.

A “Kezdd ott, ahol vagy” és a “haladj iteratívan visszajelzésekkel” néhány olyan vezérelv, amelyek véleménye szerint minden kezdeményezés vagy fejlesztés középpontjában kell, hogy álljanak.