A tréning időpontja: 2023. augusztus 11. péntek 9:00-16:00
Miről szól a tréning?
Hogyan kezelj egy reklamációt, negatív visszajelzést? Van rá mód, hogy egy probléma/hiba ne fordulhasson elő újra?
Ha ezek, vagy hasonló kérdések merültek már fel benned, akkor érdemes jelentkezned a tréningre, ahol megtanulhatod, hogyan kezelj gyorsan és hatékonyan vevői és belső reklamációkat.
Megmutatjuk, milyen módszerekkel tudod legbiztosabban megtalálni a tünetet okozó problémát és mit kell tenned azért, hogy soha ne forduljon elő újra a gond. Ráadásként kapsz pár tippet, hogyan lesz tényleg teljeskörű, hatásos az elemzésed.
Tréner

Könyves Melinda
Könyves Melinda, minőségügyi vezető, egyetemi oktató, minőségmenedzsment tréner. 10 éve foglalkozik minőségmenedzsmenttel, ez idő alatt több nemzetközi vállalatnál is kamatoztatta tudását, illetve számos auditori és szakértői képesítésre tett szert. Vállalatvezetői tevékenysége mellett jelenleg egyetemi oktatóként is igyekszik bemutatni a leendő kollégáknak, hogyan működik a minőségmenedzsment a gyakorlatban. Mivel a “minőség”