8D – minőségügyi reklamációkezelés folyamata

Visszajelzésed fontos számunkra! Kérünk, hogy adj visszajelzést csillagokkal és/vagy szövegesen is!

A tréning időpontja: 2023. augusztus 11. péntek 9:00-16:00

Miről szól a tréning?

Hogyan kezelj egy reklamációt, negatív visszajelzést? Van rá mód, hogy egy probléma/hiba ne fordulhasson elő újra?

Ha ezek, vagy hasonló kérdések merültek már fel benned, akkor érdemes jelentkezned a tréningre, ahol megtanulhatod, hogyan kezelj gyorsan és hatékonyan vevői és belső reklamációkat. 
Megmutatjuk, milyen módszerekkel tudod legbiztosabban megtalálni a tünetet okozó problémát és mit kell tenned azért, hogy soha ne forduljon elő újra a gond. Ráadásként kapsz pár tippet, hogyan lesz tényleg teljeskörű, hatásos az elemzésed.

Tréner

Könyves Melinda

Könyves Melinda, minőségügyi vezető, egyetemi oktató, minőségmenedzsment tréner.  10 éve foglalkozik minőségmenedzsmenttel, ez idő alatt több nemzetközi vállalatnál is kamatoztatta tudását, illetve számos auditori és szakértői képesítésre tett szert.  Vállalatvezetői tevékenysége mellett jelenleg egyetemi oktatóként is igyekszik bemutatni a leendő kollégáknak, hogyan működik a minőségmenedzsment a gyakorlatban. Mivel a “minőség”

Tovább olvasom »

A tréning felvétel​e

A tréning felvételt a tréning napját követő munkanaptól éred el, 10 napig.

Szilágyi Sándor

2023.08.28

Monostori Katalin

2023.08.25

Nagy Vilmos

2023.08.24

Vaszily Gábor

2023.08.24

Tőzsérné Takács Adrienn

2023.08.23

Tőzsérné Takács Adrienn

2023.08.23

Ágnes Savanya

Alapos, felkészült előadás volt.

2023.08.15

Mente Zsolt

Összeszedett és áfogó előadás, feléptve a "kezdetektől a végső célig" gyakorlati példákkal alátámasztva.

2023.08.13

Mihály Kálmán

Gördülékeny előadásmód, életszerű példák, érthető magyarázatok. Jó kontextusba ágyazott téma. Egy részéről az alőadásnak sajnos lemaradtam, ezért fantasztikus, hogy ezt visszanézhetjük, én alig várom, hogy bepótoljam, és kiegészítsem a jegyzteimet. Túl az előadó jó képességein a téma is adott egy számomra komplexebb nézőpontot. Köszönöm!

2023.08.13

Kiss Mónika

Nagyon jó volt az előadás, csakúgy mint, az FMEA. Átfogó, részletes, valós példákkal, jól összerakott anyaggal.

2023.08.12

Jordán Hajnalka

Az előadás rendkívül informatív, logikusan felépített, részletes volt. A tréner nagyon jól kommunikált, érthetően magyarázott, segítve a komplex témák megértését. Szemléletes példákon keresztül mutatta be a gyakorlatot is. Összességében számomra kiváló "minőségű" volt az élmény. :-)

2023.08.11