Képzési adatok
Facebook hirdetéskezelő kezdő 6 hetes képzés (befejeződött)
óraszám: 9 óra
kezdés: 2024. június 10.
vége: 2024. július 15.
ütemezés: heti 1 alkalom, hétfőnként, 16.00-17.30
1. alkalom: 2024.06.10 2. alkalom: 2024.06.17 3. alkalom: 2024.06.24 4. alkalom: 2024.07.01 5. alkalom: 2024.07.08 6. alkalom: 2024.07.15
Miről szól a képzés?
A képzés végére meglesz a tudásod, hogy sikeresen megtervezd, elindítsd, elemezd és menedzseld a Facebook és Instagram hirdetési kampányaidat. Nem csak azt fogod tudni, hogy hova kattints és milyen beállításokra figyelj, hanem átbeszéljük a stratégiát is, ami egy sikeres hirdetési kampány összerakásához szükséges. A legtöbb hirdetési tréning kihagyja a képletből a hirdetések legfontosabb részét, az elemzéseket, amik ahhoz szükségesek, hogy hosszútávon is jó eredményeket érj el. Beszélünk majd tesztelésekről, és trend elemzésekről is. Gyakorlati oldalról közelítjük meg a témát, hogy te is létre tudd hozni a nap végén saját kampányaidat.
A tréning tematikája
- alkalom: Az egyik legnagyobb hiba stratégia nélkül hirdetni, ezért az első alkalommal átvesszük azt a stratégiai rendszert, amit már több száz ügyfélen, több tucat iparágon és több milliárd forint hirdetési büdzsén tökéletesítettünk az évek során.
- alkalom: A második alkalommal térünk át a gyakorlati megvalósításra. Még mielőtt elkezdenénk “összekattintgatni” a kampányokat, lefektetjük az alapokat. Megismerkedünk a vállalkozáskezelővel, ahol különböző jogosultságokat menedzselhetünk, illetve átnézzük a hirdetéskezelő felületét és a legfontosabb alap beállításokon is végig megyünk: számlázás, fizetési módok, médiatár.
- alkalom: Fontos, hogy tudjunk mérni, és pontosan lássuk a kampányaink és hirdetéseink eredményességét. Ennek fogjuk itt megteremteni az alapjait. Beállítjuk a Facebook Pixel kódot, és beszélünk a konverziókról is. Izgalmas téma lesz a remarketing beállítása, és az egyéb egyéni célközönségek megismerése.
- alkalom: Ezen az alkalmon megismerkedünk egy erőteljes célzási eszközzel, a hasonmás célközönségekkel. Miután megvagyunk, minden adott hogy elindítsuk saját hirdetési kampányunkat. Végigmegyünk a folyamaton, a kampányok, hirdetéssorozatok és hirdetések szintjén.
- alkalom: ÉLŐ-ben, közösen létrehozunk egy valódi kampányt az eddigi ismereteink alapján. Konkrétan látni fogod a teljes folyamatot az elejétől a végéig.
- alkalom: Elérkeztünk az elemzési részhez. Ezzel sokan nem foglalkoznak eleget, pedig ez az egyik legfontosabb szelete a Facebook / Instagram hirdetéskezelésnek. Az előző héten létrehozott kampányt fogjuk konkrétan kielemezni. Ezen felül átnézünk olyan elemzési eszközöket és stratégiákat, amikkel optimalizálni tudod a kampányaidat, hogy egyre jobb eredményeket hozzanak.
Trénerek

Jakab Zsófia
Jakab Zsófia 10+ éve foglalkozik online marketinggel. Jelenleg a Marketing Amazing közösségi marketing vezetője. Fő szakterülete a közösségi hirdetések. Azon kevesek közé tartozik, aki a marketingnek a kreatív oldalát és a statisztikai oldalát is szereti. Legyen szó akár banner szerkesztésről, akár adatelemzésről. Így a Facebook és Instagram hirdetéskezelés teljes spektrumában