Facebook hirdetéskezelő kezdő 6 hetes képzés

Visszajelzésed fontos számunkra! Kérünk, hogy adj visszajelzést csillagokkal és/vagy szövegesen is!

Képzési adatok

Facebook hirdetéskezelő kezdő 6 hetes képzés (befejeződött)

óraszám: 9 óra

kezdés: 2024. június 10.

vége: 2024. július 15.

ütemezés: heti 1 alkalom, hétfőnként, 16.00-17.30
1. alkalom: 2024.06.10 2. alkalom: 2024.06.17 3. alkalom: 2024.06.24 4. alkalom: 2024.07.01 5. alkalom: 2024.07.08 6. alkalom: 2024.07.15

Miről szól a képzés?

A képzés végére meglesz a tudásod, hogy sikeresen megtervezd, elindítsd, elemezd és menedzseld a Facebook és Instagram hirdetési kampányaidat. Nem csak azt fogod tudni, hogy hova kattints és milyen beállításokra figyelj, hanem átbeszéljük a stratégiát is, ami egy sikeres hirdetési kampány összerakásához szükséges. A legtöbb hirdetési tréning kihagyja a képletből a hirdetések legfontosabb részét, az elemzéseket, amik ahhoz szükségesek, hogy hosszútávon is jó eredményeket érj el. Beszélünk majd tesztelésekről, és trend elemzésekről is. Gyakorlati oldalról közelítjük meg a témát, hogy te is létre tudd hozni a nap végén saját kampányaidat.

A tréning tematikája

  1. alkalom: Az egyik legnagyobb hiba stratégia nélkül hirdetni, ezért az első alkalommal átvesszük azt a stratégiai rendszert, amit már több száz ügyfélen, több tucat iparágon és több milliárd forint hirdetési büdzsén tökéletesítettünk az évek során. 
  2. alkalom: A második alkalommal térünk át a gyakorlati megvalósításra. Még mielőtt elkezdenénk “összekattintgatni” a kampányokat, lefektetjük az alapokat. Megismerkedünk a vállalkozáskezelővel, ahol különböző jogosultságokat menedzselhetünk, illetve átnézzük a hirdetéskezelő felületét és a legfontosabb alap beállításokon is végig megyünk: számlázás, fizetési módok, médiatár. 
  3. alkalom: Fontos, hogy tudjunk mérni, és pontosan lássuk a kampányaink és hirdetéseink eredményességét. Ennek fogjuk itt megteremteni az alapjait. Beállítjuk a Facebook Pixel kódot, és beszélünk a konverziókról is. Izgalmas téma lesz a remarketing beállítása, és az egyéb egyéni célközönségek megismerése.
  4. alkalom: Ezen az alkalmon megismerkedünk egy erőteljes célzási eszközzel, a hasonmás célközönségekkel. Miután megvagyunk, minden adott hogy elindítsuk saját hirdetési kampányunkat. Végigmegyünk a folyamaton, a kampányok, hirdetéssorozatok és hirdetések szintjén. 
  5. alkalom: ÉLŐ-ben, közösen létrehozunk egy valódi kampányt az eddigi ismereteink alapján. Konkrétan látni fogod a teljes folyamatot az elejétől a végéig. 
  6. alkalom: Elérkeztünk az elemzési részhez. Ezzel sokan nem foglalkoznak eleget, pedig ez az egyik legfontosabb szelete a Facebook / Instagram hirdetéskezelésnek. Az előző héten létrehozott kampányt fogjuk konkrétan kielemezni. Ezen felül átnézünk olyan elemzési eszközöket és stratégiákat, amikkel optimalizálni tudod a kampányaidat, hogy egyre jobb eredményeket hozzanak. 

 

Trénerek

Jakab Zsófia

Jakab Zsófia 10+ éve foglalkozik online marketinggel. Jelenleg a Marketing Amazing közösségi marketing vezetője. Fő szakterülete a közösségi hirdetések. Azon kevesek közé tartozik, aki a marketingnek a kreatív oldalát és a statisztikai oldalát is szereti. Legyen szó akár banner szerkesztésről, akár adatelemzésről. Így a Facebook és Instagram hirdetéskezelés teljes spektrumában

Tovább olvasom »

A képzések felvételei

Nyitrai Éva Ildikó

Nagyon jól felépített tananyag, érdeklődést fenntartó dinamikus előadással! Érthető volt, úgy hogy szinte minden szava új információ volt számomra. (Zsófi vissza-vissza lépett, hogy lassabban megmutassa, hogy mit hogya ért el.) Köszönöm szépen!

2024.08.15

Éva Cseke

2024.08.11

Csonka Katalin

Zsófi ügyes, operatív ember. Oktatási stílusa, mint a Facebook kezelésié, gyors villantós pörgetős !Ez profiknál elmegy. ❤️ Tanulókhoz: lassúbb, követhető beszédstílus , Egérhasználata is vibráló, szemmel nehéz követni a jelentősebb szerkezeti képeteket. Amikor visszanézem, megállítanám elemzésre, már nem is az a kép jelenik meg. Nagyon nehéz így követni. Az informatika oktatás technikáját nagyon kevesen tudják az átlag ember gondolkodásmódjához igazítani. Mi tanulni vagyunk itt , soká leszünk olyan szinten, mint az oktató. Átmeneti korban élünk, más a képalkotási készségünk, mint a fiatalabb korosztálynak de vannak érdeklődő közép és idősebb korosztály aki feccel magába időt, hogy haladjon a kor onformatikai kihívásaival. És ez mindenképp figyelemre méltó . A MEGHATÁROZÓ LINKEKET az ÉLŐ ADÁSBAN IS EGY PPT- ben FEL KELLENE VÁZOL . A Baráth András élő előadásai példamutatóak Összefoglalva 1. lassúbb beszédstílus, 2. Lassúb egérhasználat 3. előkészített PPT. A meghatározó fontosabbb linkekre. Remélem nem bántottam meg Zsófit, mert kedves segítőkész ember. De a mentalitáson változtatni nehéz, összetett feladat.

2024.06.18

Horváth Emese Kinga

Profi tréning. Könnyen érthető és elsajátitható anyag, lényegre törő, hasznos információk.

2024.06.18

Mónus Zoltán

2024.06.18

Weisz Barnabás Pál

2023.10.12

Németh Zsuzsanna

Köszönöm! Magabiztos szakmai tudást sugárzó előadó. Alaposan, részletesen adja át a tananyagot. Okos praktikák bemutatásával, rengeteg felesleges körtől és kiadástól ment meg. Lendületes, pontos, precíz. Várom a következő szintet.

2023.04.16

Krämer Mária

Nagyon érthető, nagyon gyakorlatias, nagyon hasznos. Több Facebook tréningen részt vettem már, de a képpontok gyakorlati alkalmazását sehol nem magyarázták el ilyen jól, mint Gábor. Köszönöm, és gratulálok!

2023.04.15