Google Ads
1. rész Fiók létrehozása és alapbeállítások
2. rész Keresési kampányok létrehozása, ajánlattételi stratégiák, kulcsszóegyezési beállítások
3. rész Reszponzív keresési hirdetések létrehozása, hirdetésbővítmények, hirdetéscsoportok
4. rész A hirdetési rangsor, Merchant Center, remarketing közönségek létrehozása, Performance Max kampányok
5. rész Display kampányok létrehozása, display célzási lehetőségek, YouTube videókampányok
6. rész Kampányok optimalizálása, Google Ads fiókok menedzselése, bevált módszerek és tippek
Google Ads önellenőrző kérdéssor
Előző Lecke
Következő Lecke
2. rész Keresési kampányok létrehozása, ajánlattételi stratégiák, kulcsszóegyezési beállítások
Google Ads
2. rész Keresési kampányok létrehozása, ajánlattételi stratégiák, kulcsszóegyezési beállítások
Előző Lecke
Vissza: Oktatóanyag
Következő Lecke