A videós oktatóanyag hossza: 2 óra
Miről szól a videós oktatóanyag?
Mi az ITIL 4?
Az ITIL 4 az IT Infrastructure Library legújabb verziója, amely az informatikai szolgáltatásmanagement világszerte elismert keretrendszere. Az ITIL 4 holisztikus és gyakorlati megközelítést kínál az ügyfelek és az érdekelt felek számára az IT-alapú szolgáltatásokon keresztül történő értékteremtéshez. Az ITIL 4 lefedi az informatikai szolgáltatásmanagement kulcsfogalmait, elveit, gyakorlatait és szerepét a digitális korban.
Az oktatóanyag
Schmidt Alex hivatalos ITIL trénerként több mint ezer résztvevőt segített hozzá az ITIL 4 Foundation vizsga letételéhez. Ennek köszönhetően hamar felismerte, hogy valójában mennyire száraznak tűnhet ez a tematika első rálátásra.
Azonban jobban megértve a keretrendszer mondanivalóját egy igazán izgalmas, modern szolgáltatásmanagement megközelítést ismerhetünk meg az ITIL 4-gyel.
Az oktatóanyagot pluszban megspékeljük való életbeli példákkal és egy adag humorral.
Tematika
- Intro
- Alapelvek és definíciók
- Szolgáltatás definíciója, szolgáltatások jellemzői
- Szolgáltatással kapcsolatos szerepkörök, felelősségek
- Értékteremtés
- Eredmény, költségek, kockázatok
- Szolgáltatáskínálat
- Szolgáltatási tevékenységek, együttműködés
- Dimenziók
- Szervezetek és emberek, információ és technológia, partnerek és beszállítók, értékfolyamok és folyamatok és a külső tényezők (PESTLE modell)
- Szolgáltatási értékrendszer
- Vezérelvek
- “Összpontosíts az értékre”, “Kezdd ott ahol vagy”, “Haladj lépésenként figyelve a visszajelzésekre”, “Működj együtt és láttasd magad”, “Gondolkozz és dolgozz holisztikusan”, “Légy egyszerű és gyakorlatias”, “Optimalizálj és automatizálj”
- Szolgáltatási értéklánc
- Legfontosabb praktikák
- További praktikák
- Kiegészítések
Mentor

Schmidt Alex
Schmidt Alex, német IT Service Management-rajongó, több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik, amelyet svájci és magyarországi multinacionális vállalatoknál szerzett. Fő szenvedélye a tudása megosztása az emberekkel, főként élvezetes tanfolyamok vagy egyéni coaching formájában. Amikor lehetősége nyílik arra, hogy segítsen az embereknek megérteni az IT Service Management modern módjait, akkor érzi

FONTOS!
Az oktatóanyag leckéit csak egymás után tudod feldolgozni. Ha megnézted a leckét a Megtanultam gombra kattintva léphetsz tovább.