Szövegírás tréning – Hogyan írjunk egy témáról több csatornán?

Visszajelzésed fontos számunkra! Kérünk, hogy adj visszajelzést csillagokkal és/vagy szövegesen is!

Képzési adatok

Szövegírás tréning – Hogyan írjunk egy témáról több csatornán?

óraszám: 7 óra

időpont: 2025. március 28.

9:00-16:00

Miről szól a tréning?

Miért érdemes megtanulnod, hogyan lehet ugyanarról a témáról különböző csatornákon írni? Egy marketingszöveg (akár egyetlen poszt, cikk vagy hírlevél) a legritkább esetben áll önmagában. Ha kivéded, hogy porszem kerüljön a gépezetbe, olajozottan működhet a vevőszerző rendszer, nem sérül az üzenet, a márkakép. Ez 100%-ban gyakorlatias tréning igazi csemege lehet számodra, ha érdekel a szövegírás, a marketing.

A tréningen két konkrét feladatot oldunk meg együtt – mindkettő a leggyakoribb marketingszöveg-írási és tartalomírói teendők közé tartozik.

  1. Hogyan készíts egy podcast adásból blogcikket, hírlevelet, hogyan posztolj róla a social mediában, és milyen hirdetéssel népszerűsítsd.
  2. Hogyan írd meg egy termékbevezető kampányhoz a hirdetéseket, a posztokat, az opt-in oldalt, a hírleveleket, és egy sales oldalt.

Az előkészítésen, a kutatáson át a vázlattól a kész szövegig haladunk, és közben az is kiderül, mennyi mindenre kell figyelni az egyes csatornákon: 

  • Hogyan lehet minél értékesebb az alaptartalom (jelen esetben a podcast)? 
  • Milyen egy hatásos egy kampányüzenet? 
  • Hogyan állhat mindvégig középpontban a célcsoport? 
  • Hogyan kerüld el, hogy mindenhol ugyanazt mondd? 
  • Hogyan kerüld el, hogy mindenhol mást mondj?
  • Hogyan lehet elérni egy kampányban, hogy az érdeklődők az egyik eszközről könnyen “átcsússzanak” a másikra?
  • Hogyan maradhat meg végig a brand voice? 
  • Hol milyen CTA-kat használj?

Tréner

Hargittai Eleonóra

Hargittai Eleonóra szabadúszó copywriter, több mint 20 éve készít marketingszövegeket és tartalmakat a legkülönfélébb iparágakat képviselő cégek számára.  Karrierjét egy digitális kommunikációval foglalkozó ügynökség szövegírójaként kezdte, majd seniorként és lead creative-ként folytatta ugyanott. Olyan nagyvállalatok szövegein edződhetett, mint a Coca-Cola, a Telekom, a Nestlé vagy a P&G.  2016-ban váltott a

Tovább olvasom »

A tréning felvétel​e és a hozzátartozó munkafüzet

Czingráber Eszter

2024.05.02

Németh Lajos

Eleonórának rendkívül nagy tudása és tapasztalata van az értékesítési szövegírás területén, amelyet jól sikerült átadnia! Különleges abban is, hogy a legfontosabbat, vagyis a nagy képet mutatta meg, vagyis az összefüggésekkel együtt az egészet! Hálás vagyok a módszerért is, hogy eljutottunk valahonnan valahová, azaz a kérdéseket kizárólag az egyes témák végén lehetett feltenni, tehát valódi tudásátadás történt! Ez biztosította, hogy volt váza, hiánytalanul megmaradt az anyag teljes szerkezete és nem óvodai véletlenszerű közbekérdezések alakították hiányos mozaikdarabkákra szabdalva, sokszor lényegtelen részletekbe veszően a tréninget! Külön köszönet érte!

2024.04.30

Demeter Péter

A tréning hasznos volt, gyakorlatias, izgalmas a téma, bár a megszokott tréning elemek nekem hiányoztak, pl. az interaktivitás.

2024.04.30

Sandor Kovacs

2024.04.29

Holovits Adrienn

2024.04.29

Kindlovits Sára

2024.04.29

Király Henriett

Abszolút laikusként a marketing és úgy egyáltalán a szövegírás területén nekem nagyon hasznos tréning volt, sok ismerettel. Köszönöm!

2024.04.29

Kozák Nóra

Az eddigi egyik legjobb tréning volt, köszönöm szépen!

2024.04.28

Székely Éva

Az eddigi leggyakorlatiasabb és legpraktikusabb tréning számomra felépítésben, tartalomban és letölthető anyagokban is! Nagyon köszönöm!

2024.04.24

Rostás Viktória

2024.04.23

Éva Cseke

2024.04.20

Kádárné Kelemen Ildikó

Jól strukturált volt a tréning, talán a példák lehettek volna változatosabbak.

2024.04.20

Mayer Ildikó

2024.04.20

Ormos Béla

2024.04.19

Madarász-Lang Brigitta

Jól felépített, értékes tréning volt. Nagyon köszönöm!

2024.04.18

Mónus Zoltán

2024.03.21

Markó Attila

2023.08.07

Benyó Paula

2023.08.03

Sávai Éva

Nagyon jól felépített, hasznos tréning volt, Eleonóra nagyon profi, és mégis nagy alázattal adta elő a tudnivalókat :) A képzéshez csatolt anyagok is nagyon hasznosak, így bármikor elő tudjuk venni, és utólag is vissza tudjuk "nézni" a tanfolyamot :) Köszönöm :) Ui.: Amennyiben valaki értesül róla, hogy Robi forgalomba került, légyszi szóljatok, köszi! :D ;) Nekem nyugodtan játszhat majd Stonest, bármikor! :D ;)

2023.08.03

Marxerné Csikós Ildikó

Nekem nagyon tetszett a tréning. Érezhető volt, hogy Eleonóra a témát mélységében ismeri és igyekszik korrekt módon átadni. Egyáltalán nem egyszerű ez a szakma...

2023.08.02

Nagy Georgina

Ez volt az első tréning, amit nem tudtam végig nézni. Vajon miért a podcast-ot választotta, ami okés, hogy nagyon népszerű, viszont a fb és Insta nem ezzel megy. A hogyan írjunk "jól", érdekesen, viccesen, trükkök, játékok bármi, ami most hatással van az emberekre érdekelt volna. Az állandó haj és fülhallgató igazgatása egyenesen idegesítő és el is veszi a figyelmet a témáról.

2023.08.01

Csányi Éva Mária

2023.08.01

Dr. Takács Eszter

Laikus érdeklődő vagyok ezen a szakterületen, felvételről tudtam visszanézni a tréninget. Nagyon tetszett, hogy ilyen jól felépített, világos és érdekes módon vezette Nóra a kurzust, rengeteget tanultam tőle. Külön tetszett, hogy sok-sok saját, életszerű példát is hozott a praxisából. A slide-ok és a letölthető munkafüzet is nagyon segíti, hogy később is fel tudjam eleveníteni a tőle tanultakat, köszönöm szépen neki. :)

2023.08.01

Krizsek Zsófia

Köszönöm, Eleonóra! Felvételről követtem a képzést. Nekem sok újat mondtál. Pár új szakkifejezést is megtanulhattam.

2023.08.01

Petermann Andrea

2023.07.31

Kónyáné Kreutzer Melinda

2023.07.31

Szilágyi Sándor

2023.07.31

Reszneki Zsuzsanna

Érthető, hasznos és jól összeszedett előadás volt számomra. Az eddigi marketinges ismereteimet tovább bővíthettem a gyakorlati példákkal, s megtudhattam, hogy hol és hogyan kommunikáljunk eredményesen.

2023.07.28

Reszneki Zsuzsanna

Érthető, hasznos és jól összeszedett előadás volt számomra. Az eddigi marketinges ismereteimet tovább bővíthettem a gyakorlati példákkal, s megtudhattam, hogy hol és hogyan kommunikáljunk eredményesen.

2023.07.28

Csók Enikő

2023.07.27

Dömötör Hajnalka

2023.07.26

Molnár Adrienn

2023.07.26

Mészárosné Schneider Andrea

Jól összeszedett anyag, talán nem a legkezdőbb szinttől indul, de szerintem érthető volt, nekem sokat segített a rendszerátlátásban. Nekem kicsit lassú volt, viszont mindenki úgy állítja be felvételen, ahogy szeretné, lehet gyorsabban is hallgatni, aki még nem próbálta, nézze meg a felvételeket gyorsítva is, teljesen érthető, élvezhető csak igény szerint ki kell választani, neki mi tetszik.

2023.07.25

Garamszegi Krisztina

Eleonóra – szerintem – komplett rendszerbe foglalta a tennivalókat egy sikeres kampány lebonyolítása érdekében. Megosztotta a profik eszköztárát, amivel következetesen végig lehet vezetni a látogatót a kommunikációs csatornákon, bármelyik ponton is lépjen be a folyamatba. Nagyon hasznos volt, köszönöm! Kezdőknek, mint amilyen én is vagyok, két részben valószínűleg könnyebb lenne feldolgozni az infókat.

2023.07.25

Varga Ákos

2023.07.24

Petz-Kovács Barbara

Ez az első tréning, ami nagyon nem tetszett! Annyira, hogy végig sem bírtam nézni, pedig marketingesként nagyon fontos lenne nekem ez a téma. Az előadó annak ellenére, hogy ez a szakmája, zavarosan fogalmaz, az előadása úgy tűnik, mintha nem lenne felépítve, nem tudom, miért a podcast írást adja gyakorló példának kezdőknek, mikor egy fb bejegyzés sokkal hasznosabb lenne. Az "...ő"-zésnél a beszédében pedig, csak a haját és a fülesét igazgatja többet... :(

2023.07.24

Teski Géza

Szakmailag és emberileg maximálisan kiváló tréner! Gondosan válogatott, jól felépített képzési anyagot adott át. Köszönjük!

2023.07.21