UX/UI design
9. Tervezés iOT, VR és egyéb eszközökre
10. Tervezés HUD display-ekre
11. Tervezés okos- és viselhető eszközökre
12. UX-pszichológiai alapok
6. modul: Akadálymentesség
1. Az akadálymentes tervezés a WCAG 2.2 keretrendszerében
7. modul: A felhasználói felület tervezésének alapjai
1. Bevezetés a UI kialakításba
2. Az Atomic Design módszertan
3. A komponensek rendszertana
4. A mikrointerakciók általános jellemzői
8. modul: Prototipizálás a gyakorlatban
1. A Figma prototipizáló szoftver alapjai
2. A prototípus leadásának lehetőségei
3. A Design System egyes elemeinek megalkotása
4. A Design Token-ek létrehozása és kezelése
5. Egy főoldal tartalmi elemeinek létrehozása folyamatában
6. + Esettanulmányok: Quados oldal
7. + Esettanulmányok: Divattervező
8. + Esettanulmányok: Ózd városapplikáció
UX/UI design önellenőrző kérdéssor
2 / 2
Előző Lecke
Következő Lecke

1. Az akadálymentes tervezés a WCAG 2.2 keretrendszerében

  1. UX/UI design
  2. 1. Az akadálymentes tervezés a WCAG 2.2 keretrendszerében
Előző Lecke
Vissza: Oktatóanyag
Következő Lecke